رفتن به محتوای اصلی
گروه پژوهش شهرداری قم

اخبار

شهردار قم سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد را گرامیداشت

ضرورت بازخوانی ریشه‌ای اصول انقلاب اسلامی

شهردار قم در پیامی ضمن تسلیت سالروز رحلت بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی و گرامیداشت سالروز قیام 15 خرداد، بر مرور و بازخوانی دستاوردهای این قیام به عنوان نقطه آغاز حرکت مردم ایران برای تحقق انقلاب اسلامی تاکید کرد.

مدیر منطقه پنج قم:

آماده‌سازی منطقه 5 قم برای ایام تعطیلات نیمه خرداد/از تجهیز کمپ‌های اسکان تا سیاه‌پوشانی سطح منطقه

مدیر منطقه پنج شهرداری قم گفت: در راستای رفاه حال مسافران و زائرین کمپ‌های اقامتی پیرامون مسجد جمکران و پارکینگ‌های آل یاسین و یاوران مهدی(عج) آماده خدمت‌رسانی در ایام ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و قیام پانزدهم خرداد است.

طی امروز و فردا؛

هشدار وزش باد شدید و وقوع گردوخاک در قم/زائران حرم امام راحل نکات ایمنی را رعایت کنند

مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم نسبت به رعایت نکات ایمنی با توجه به هشدار سطح نارنجی وزش باد شدید و وقوع گردوخاک هشدار داد.

سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری قم:

برپایی نمایشگاه آرمان‌های انقلاب در قم/تورهای گردشگری ویژه 14 و 15 خرداد برگزار می‌شود

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی به‌ویژه شهدای قیام 15 خرداد، به تشریح فعالیت‌ها و برنامه‌های این سازمان به مناسبت فرارسیدن سالگرد امام راحل(ره) و قیام خونین 15 خرداد پرداخت.

مدیرعامل سازمان ترافیک شهرداری قم مطرح کرد؛

خدمات‌رسانی ویژه پارکینگ‌های قم در 14 و 15 خرداد/استقرار تیم‌های فنی و پشتیبانی در پارکینگ‌های عمومی

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: تیم‌های فنی و پشتیبانی با هدف افزایش کارآمدی و رفع فوری مشکلات احتمالی در پارکینگ‌های عمومی شهر مقدس قم مستقر خواهند شد.

مدیر منطقه سه قم:

آماده‌باش 300 نیروی منطقه 3 قم همزمان با 14 و 15 خرداد/ورودی‌های قم سیاه‌پوش شد

مدیر منطقه سه شهرداری قم با بیان اینکه بیش از 300 نفر از پرسنل خدماتی و فضای سبز منطقه به‌صورت آماده‌باش برای خدمت‌رسانی به زائرین فعالیت خواهند کرد، گفت: ماشین‌آلات مکانیزه خدمات شهری در منطقه سه آماده ارائه سرویس خواهند بود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم خبر داد:

خدمات‌رسانی 350 تاکسی و 50 ون همزمان با 14 و 15 خرداد در قم

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم از آماده‌باش ناوگان این سازمان در ایام 14 و 15 خردادماه جهت سرویس‌دهی به زائرین و مجاورین حرم حضرت فاطمه معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران خبر داد.

مورد در هر صفحه